Díky chatbotovi od Skyscanneru je možné hledat letenky přímo v aplikaci Messenger.
Populární služba pro vyhledávání letenek Skyscanner je další firmou, která představila svého chatbota pro Facebook Messenger. Nyní je tak možné vyhledávat lety přímo v aplikaci Messenger.
Postup je jednoduchý
Stačí pouze do vyhledávacího pole v Messengeru zadat Skyscanner a potvrdit hned první výsledek. Nyní na vás už čeká inteligentní robot, který vás prostřednictvím sady otázek provede celým procesem vyhledávání vámi žádaného letu, a nakonec vás nasměruje na webové stránky, kde můžete dokončit nákup letenek. Psát si se Skyscanner chatbotem je také možné přes webový prohlížeč a chatovací oblast v samotném Facebooku.
Chatboti chtějí nahradit operátory v klientských centrech
Mark Zuckerberg systém chatbotů pro Messenger představil v dubnu tohoto roku. Cílem těchto robotů je komunikovat se zákazníky firem. Chatboti tak mohou jak nahradit práci operátorů v klientských centrech, tak i usnadnit lidem přístup k potřebným informacím. Příkladem může být právě chatbot od Skyscanneru. Vyhledávání letenek přes tuto službu je rozhodně pohodlnější než občas zdlouhavé a matoucí hledání letenek přes webové rozhraní nebo příslušnou aplikaci.
Není ale pochyb o tom, že chatboti jsou velmi užiteční i pro samotný Facebook. Ten díky nim může získávat informace o zájmech a potřebách svých uživatelů a následně je využívat například pro cílenou reklamu.
Kromě Skyscanneru se svým chatbotem už také přišly společnosti jako CNN, KLM nebo 1-800-flowers.
Zdroj: MacRumors.com