Apple WatchiPhone

Mladí Američané používají z 83 % iPhone. Každý pátý má i Apple Watch

83 % mladých Američánů má iPhone, 20 % pak i Apple Watch. Navíc chtějí zůstat značce věrní


Společnost Piper Jaffray provedla na amerických středních školách obsáhlý průzkum, který odhalil, jaká zařízení používají mladí Američané. V drtivé většině to jsou produkty Applu.

Průzkum trval půl roku a zúčastnilo se ho na 8 tisíc studentů středních škol v celých Spojených státech. Produkty společnosti Apple v něm jednoznačně kralovaly. Mladí Američané totiž používají iPhone z 83 %, 9 % pak vlastní zařízení s operačním systémem Android. 86 % pak uvedlo, že jejich další telefon bude právě ten od značky Apple.

20 % dospívajících také uvedlo, že vlastní Apple Watch. Samsung Gear pak nosí dvě procenta dotázaných. V následujících šesti měsících si ale hodlá celých 22 % účastníků průzkumu pořídit hodinky cupertinské společnosti.

Nový iPhone bude v tomto roce nabízen v úhlopříčkách 6,1 a 6,5 palců

Jakým sociálním sítím dávají mladí Američané přednost?

Průzkum se týkal i používaných sociálních sítí. Jednoznačně v nich vyhrál Snapchat. Tuto síť totiž používá na 41 % středoškolských studentů. Špatně si nevedl ani Instagram, který má zastoupení mezi 35 %.

Poněkud překvapivé je spíše mizivé procento u používání Facebooku, který má pouze 6% podíl a to ještě ke všemu stejný, jako má Twitter. O tom je navíc známo, že mu holdují spíše starší a vzdělanější lidé. Pinterest pak používá jen jedno procento dotazovaných.

Kompletní zprávu, která zmiňuje i oblíbené osobnosti, oblíbený řetězec rychlého občerstvení a další, najdete na stránkách Piper Jaffray.

Zdroj