Memoji a Apple Music – Apple vnadí na udílení cen Grammy

61. ročník udílení cen Grammy se bude konat již tuto sobotu 10. února v Staples Center v Los Angeles. A Apple na akci vnadí jeho billboardy upozorňující na službu Apple Music.

Ty jsou zároveň vyvedeny docela příhodně – pomocí Memoji, které zobrazují nominované interprety. Apple chce celou kampaní ale spíše sdělit, že všechny nominované a jejich počiny si můžete v jeho službě Apple Music poslechnout. Na kampaň na svém profilu v sociální síti Twitter upozornila sama čekatelka na cenu Kacey Musgraves.

Grammy

Společnost tím navazuje na loňské reklamy, které vybrané písně nominovaných interpretů představovaly v podobě Animoji. Protože se jedná o velice populární funkci jeho zařízení, v betě systému iOS 12.2 se rozrůstají o další čtyři postavy. Konkrétně se tak můžete těšit na žraloka, žirafu, divočáka a sovu.

Grammy

Apple vydal dvě nové reklamy. V hlavní roli jsou Animoji a Grammy

Cena Grammy (anglicky Grammy Award) je každoroční ocenění udělované Národní akademií hudebního umění a věd ve Spojených státech za výjimečné úspěchy v hudebním průmyslu. Původně se nazývalo Gramophone Awards. Ocenění je udělováno od roku 1958, v současnosti ve sto deseti kategoriích napříč hudebními žánry. Právem proto patří mezi nejvýznamnější hudební ocenění na světě. Je považováno za hudební ekvivalent cen Academy Awards (Oskar).

Zdroj: 9to5mac.com



Kam dál?