Casino online dnes v mnoha případech nahrazuje pro mnohé sport bary a majitelé a provozovatelé těchto zařízení mohou často přemýšlet nad tím, jak jim zajistit finanční úspěch, k tomu je občas zapotřebí trocha kreativity.
To, jak se k tomu postavíte a jakou máte představivost přitom může hrát velkou roli pro váš cash flow a mít úspěch také mimo sezóny. Podívejme se na několik nápadů, jak přivést začínající podnikání do skupiny těch nejúspěšnějších.
SE ZAMĚŘENÍM NA FANOUŠKY
Pravidlem číslo jedna pro bar marketing je dobře se seznámit s místními základnami fanoušků. Jaké týmy jsou nejoblíbenější a kterým fanouškům se u vás bude líbit. Připravte pro ně program, speciální sledování týmů nebo zaměření na oblíbené hráče. Naučte se mluvit jejich jazykem. Tím se můžete fanouškům zalíbit a ti se k vám díky tomu budou neustále vracet, speciální názvy drinků neuškodí.
LIMITOVANÉ NABÍDKY
Limitované nabídky často stojí za zvýšeným zájmem mnoha zákazníků, kteří chtějí vyzkoušet něco nového nebo je zaujme limitovaná nabídka, kterou jinde nemají možnost vyzkoušet. Kreativní překvrkmi, drinky nebo meníčka mohou zákazníky zabavit na mnohem delší dobu, než je běžné a tím zvýšit prodeje. Speciální večery nebo tématické víkendy vás nebudou stát tolik nákladů a navíc se vám toho může mnohem více vrátit.
PRONÁJEM PROSTOR PRO OSLAVY
Dalším způsobem jak přijít k extra zisku je možnost využívat některé prostory podniku pro soukromé oslavy. Sportovní fanoušky často láká možnost uspořádat narozeninovou oslavy nebo jiné příležitosti s doprovodu oblíbeného zápasu a dobrého pití. Skvělé jsou pro tyto příležitosti také zahrádky a verandy, pokud je máte k dispozici.
PLACENÉ SLEDOVÁNÍ ZÁPASŮ
V případě některých zápasů je pro mnohé fanoušky složité si kupovat předplatné nebo najít možnost sledovat zápasy kvalitně a bez vypadávání spojení. Placené hry, zejména v rámci oblíbených týmů nebo sportů, které nejsou běžně vysílány, vám může přinést příjemný zisk. Navíc může celou řadu fanoušků lákat opakovaně.
SPONZORING PRO MÍSTNÍ TÝM
Ať už se jedná o místní dětský fotbalový tým nebo amatérskou sportovní ligu, sponzoringem zvyšovat povědomí o svém jméně a přitom pomáháte komunitě. Není to však dobročinnost, sponzoring vám dokáže vydělat pěkné peníze a přitom nalákat zákazníky, jedná o jeden z nejefektivnějších způsobů reklamy. Ještě lepší, když je jméno vašeho baru na tričkách sportovců.
POŘÁDEJTE LIVE VYSTOUPENÍ
Přivést místní kapely nebo umělce v rámci speciálních událostí dokáže přitáhnout novou skupinu zákazníků, kteří nejsou pro daný druh podniku běžní. Je však nutné mít dostatečný prostor, ale také dobré zvukové možnosti. Další možnosti jsou poté setkání s místními atlety, kteří mohou přitáhnout do sport baru ještě větší davy.
MUSÍ TO BÝT VÍC NEŽ SPORT
Není nutné, aby marketing sport baru byl 100 % sport a nic jiného. Naopak v momentech mezi sezónami je vždy dobré mít záložní plán, aby byl bar zajímavý také pro jiné druhy zákazníků. Příkladem jsou například kvízy a podobné herní večery, během kterých se mohou zákazníci skvěle zabavit a utrácet.
Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost!