Jak vypadá dotazník k Vision Pro? Apple ho rozesílá zákazníkům a snaží se zpomalit propad prodejů nového headsetu.
Apple žádá o zpětnou vazbu k Vision Pro již od jeho uvedení na trh, ale tento týden společnost zrychlila rozesílání dotazníků.
Apple se ptá na spokojenost s Vision Pro, používání prostředí, oblíbené funkce, k čemu se používá, jak často se používá a jak dlouho trvají relace používání. Apple se také ptá na režim pro hosty a na to, kdo další používá Vision Pro, což je zvláštní otázka, protože vůbec není nastaven na používání více osobami. Některé z otázek:
- Jak jste celkově spokojeni se zařízením Vision Pro?
- Jaká je zatím vaše nejoblíbenější funkce nebo aspekt zařízení Apple Vision Pro?
- Jak často používáte Apple Vision Pro?
- Jak dlouho obvykle nosíte Apple Vision Pro, než se jej rozhodnete sundat?
- Kdo další používá váš přístroj Vision Pro?
- Věděli jste před vyplněním dotazníku, že můžete pomocí funkce Guest User umožnit ostatním používat Apple Vision Pro?
- Které z těchto činností děláte na svém zařízení Vision Pro pravidelně? (s dlouhým seznamem možností)
- Jaké typy videoobsahu sledujete na zařízení Apple Vision Pro nejraději?
- Jak často jste při používání zařízení Apple Vision Pro ponořeni do prostředí?
- Kdykoli používáte aplikace na Apple Vision Pro, jak často provádíte multitasking?
- Nastavili jste si Personu pro použití v aplikaci FaceTime?
- Jak jste spokojeni s tím, jak vaše Persona na Apple Vision Pro vypadá?
- Kde se váš Apple Vision Pro používá nejčastěji?
- Které z těchto příslušenství používáte s Apple Vision Pro? (v seznamu najdete myši, pouzdra, sluchátka AirPods Pro a další).
- Jaký náhlavní pásek používáte se zařízením Apple Vision Pro nejčastěji?
- Jak často používáte Apple Vision Pro, když je baterie připojena ke zdroji napájení?
Dotazník je dlouhý a podrobný a zabývá se i dalšími zařízeními, která každý respondent vlastní.
Vision Pro zatím nevypadá jako bestseller
Zvýšení distribuce průzkumu Vision Pro přichází v době, kdy se objevily zprávy o klesajícím zájmu o náhlavní soupravu. O víkendu Mark Gurman z agentury Bloomberg uvedl, že zákazníci nejsou na Vision Pro tak zvědaví a poptávka po ukázkách v maloobchodních prodejnách „značně poklesla“. Na některých místech klesl počet předváděcích akcí a prodejů z „několika kusů denně na pouhou hrstku za celý týden“.
Majitelé náhlavní soupravy Vision Pro rovněž hlásí pokles používání, kdy si ji vyzvedávají jen jednou nebo dvakrát týdně, nikoliv denně.
Analytik společnosti Apple Ming-Chi Kuo v úterý uvedl, že Apple snižuje počet jednotek Apple Vision Pro, které plánuje dodat, a podle něj je to známka toho, že poptávka v USA „prudce klesla nad očekávání“.
Kuo se domnívá, že společnost Apple musí řešit nedostatek klíčových aplikací, cenu a pohodlí, aniž by to mělo dopad na uživatelský zážitek, aby Vision Pro nakonec v budoucnu zaznamenal úspěch.