Aplikace a HryRecenze

TeeVee 2 – Váš průvodce TV seriály

Když dnes pustíte televizi, tak na každé stanici celý den vysílají nespočetné množství seriálů. Pokud jste seriálový fanda, je tato aplikace ideálním pomocníkem. Nemusíte si pamatovat, kdy začíná další díl vašeho oblíbeného seriálu, protože aplikace vás na něj upozorní.prvni

Aplikace má moderní uživatelské rozhraní, které skvěle zapadá do připravovaného iOS 7. Hned po spuštění je vidět minimalistický vzhled, který nenabízí mnoho funkcí. Na úvodní obrazovce máte pouze jedno tlačítko na přidání vašeho oblíbeného seriálu a nad tímto tlačítkem se zobrazují vaše oblíbené seriály s datem a časem příštího dílu. Výpis je pouze v podobě obrázků, které jsou voleny tak, že hned poznáte, o který seriál se jedná, pokud jste fanoušek, nebude pro vás problém seriály takto rozpoznávat. Jestli chcete seriálu odstranit, jednoduše přes něj přejedete zleva doprava. Žádné další nastavení není potřeba.

druhy

Po kliknutí na obrázek se vám ukáží informace k seriálu. Na první záložce se nachází popis nadcházející epizody spolu s datem vysílání, odpočtem do jejího odvysílání a případně i odkaz na ukázku. Jsou zde i tlačítka pro sdílení na Facebooku a Twitteru. Na druhé záložce jsou informace o seriálu, jeho hodnocení diváky, atd. Následuje seznam herců a na poslední záložce jsou jednotlivé epizody seriálu. Užitečné je, že si můžete odškrtnout každý zhlédnutý díl.

Pokud sledujete vícero seriálů a potřebujete nějakou jednoduchou aplikaci, která by vám hlídala další epizodu, za 0,89 € se vyplatí vyzkoušet TeeVee 2 – Your TV Shows Guru.

[divider][space height=”20″]

Aplikace: TeeVee 2