Kromě toho, že Apple u příležitosti Světového dne boje proti AIDS včera vybarvil své logo dočervena, rozesílal také v rámci kampaně RED na iOS zařízení netradiční push oznámení.
V této zprávě kromě odkazu na stránku informující o kampani RED Apple upozorňuje slovy: ,,Get great apps and help (RED) fight AIDS” na možnost získání exkluzivního obsahu prostřednictvím in-app nákupů ve vybraných aplikacích. Jedná se o sbírku, která probíhá od 24. listopadu až do 7. prosince, a která má získat finanční prostředky na boj proti AIDS v Africe.
Zajímavé ovšem je, že rozeslané push oznámení způsobilo mezi některými uživateli menší rozruch. V pokynech pro vývojáře totiž sám Apple stanovuje, že push oznámení nesmí být využívána pro reklamu jakéhokoliv druhu. Kritikům se tak nelíbí, že Apple překročil vlastní pravidla a nevhodně využil push oznámení, jejichž doručování si uživatelé na svých zařízeních v dobré víře povolili. Kritici mají ovšem také své kritiky, kteří upozorňují na to, že není nutné tuto událost zbytečně řešit, protože Apple push oznámení rozesílal v rámci boje za dobrou věc.
Kromě už zmíněné sbírky v App Storu také Apple rozdal speciální dárkové iTunes poukázky na nákup vybraného hardwaru v rámci Černého pátku. Každá poukázka představuje další finanční částku pro kampaň RED. Na účet této kampaně také připadla část tržeb uskutečněných v rámci Kyber pondělí ve všech Apple Storech.
Zdroj: AppleInsider.com