Peklo zamrzlo, žába slezla z pramene a výsledné číslo je 53! Celých 53 dní mi totiž trvala aktivace služeb iMessage a FaceTime, než se zrnko protlačilo sítem a zaktivovalo obě služby na mém telefonním čísle u tohoto mobilního operátora.
A co jsem musel dělat víc než jen přepínat aktivační posuvník? Zhola nic. Trpělivost přináší růže a tak i zde nezbylo nikomu nic jiného, než se obrnit trpělivostí a zkoušet den co den, hodinu co hodinu, minutu co minutu odesílat požadavek na aktivaci.
Soudě dle vašich komentářů v původním článku, se daří už i vám. Dalo by se tak říci, že problém je odstraněn. Kde onen pes byl tedy zakopán? Když jsem celý problém předchozím článkem začal řešit, požádal jsem zastoupení O2 o objasnění problému. Sice to trvalo, ale dostalo se mi této odpovědi:
[quote align=“center“ color=“#999999″]
V minulých týdnech jsme zaznamenali, že některým našim zákazníkům nešla aktivovat služba iMessage, respektive její aktivace trvala nepřiměřeně dlouho. Tento problém zaznamenali i uživatelé iPhone z jiných zemí, nebyl tedy omezen pouze na síť O2. Důvodem chyby při aktivaci bylo to, že Apple neakceptoval zaslanou aktivační SMS – a to i přes to, že v naší síti se jevila jako řádně odeslaná.
Spojili jsme se s londýnskou centrálou Applu a společně jsme našli takové nastavení, aby aktivační SMS byla řádně přijata. Aktivace by tedy nyní měly fungovat bez problémů, což jsem ověřoval několikrát i na svém vlastním iPhone.
Ctibor Jappel
[/quote]
Osobně již konečně funguji tak, jak jsem potřeboval. Co se však stane po příchodu iOS 7, bude-li muset aktivace proběhnout znovu a to, pokud pořídím nástupce iPhone 5 a opět budu muset obě služby aktivovat, však domýšlet raději nechci.
Máte stále problém s těmito službami, nebo jen chcete otestovat jejich správné fungování? Vyzkoušejte jejich aktivaci a napište do komentářů pod článek, jak jste dopadli. Jestli jste zaznamenali jakýkoli problém, určitě se o něho podělte, bude vám odpovídat sám Ctibor Jappel, aby se tato chyba v matrixu co nejrychleji vyřešila.
chybicka se stane.. mam od o2 dve karty – jedna v iphonu a jedna v ipadu mini a nemel sem sebemensi probroblem.. aktivace behem nekolika sekund, max. do dvou tri minut..
takže zprávy skrz iMessage chodí ještě přes operátora? já myslel, že to chodí jen skrz servery Applu, pak tead neplatí to, co říkal Apple, že zprávy v iMessage jsou tak dokonale zašifrované, že ani oni je nemůžou rozšifrovat?
Tyyy jo fakt to funguje. Behem nekolika sekund mi to nabehlo. Diky za clanek
Mé drahé polovičce nešli iMessage aktivovat více jak 3 měsíce. Stejný problém. Nyní to již funguje, nicméně nelze na její číslo odesílat fotografie, které se prostě nedoručí.
U mě osobně obdobný problém setrvává již delší dobu. Vždy po návratu ze zahraničí se mi na iPhone iMessage i FaceTime deaktivují na telefonní číslo a musím vše znovu aktivovat na všech zařízeních.
iCloud mailové adresy jsou VŽDY bez postihu. Pokaždé přestane fungovat jenom tel. číslo.