Apple aktualizoval zobrazení značení pro Apple Music a iTunes

Apple rozeslal členům jeho Affiliate programu e-mailovou zprávu, ve které informuje o změně značení propagace obsahu dostupného v Apple Music či iTunes. Změna přijde i v proplácení provizí.

Tímto krokem Apple pokračuje se změnou nastoleného vzhledu, se kterým začal u jeho MFi značek. V nich tak vypustil znak daného zařízení a nahradil jej logem společnosti. Zde jde přesně opačným směrem, protože logo společnosti nahrazuje ikonou aplikace iTunes se symbolem hvězdy, známé ze systému iOS. U Apple Music je pak obsažena ikona iOS aplikace Hudba.

iTunes

iTunes jako ikona

Tato označení umožňují různým službám propagovat a sdílet hudbu, filmy a televizní obsah, skrze Apple Music či iTunes. Ikonu hvězdy lze užít na webech, v sociálních médiích i aplikacích, dodatečným textem být doplněna nemusí. Ikona pak může odkazovat buď ke koupi nebo např. k předobjednávce obsahu přímo ve službě iTunes. Existují varianty s černým i bílým podkladem.

Použití ikony dává jistě větší smysl, než pouhé logo Applu, které mohlo být zavádějící. Do jaké míry jsou však uživatelé s podobou ikony služby v iOS zařízeních seznámeni, je otázkou. Osobně např. aplikaci nevyužívám, a tak jsem sám hledal, jak vlastně vypadá. Pokud tedy nebude značka doplněna doprovodným textem, možná budou mnozí tápat, o co že to vlastně jde.

iTunes

 

Změní se i vyplácené provize

V e-mailu je však i zmíněno, že provize vyplácené za podstoupení transakce skrze takové weby se brzy změní. Ty budou v iTunes od 5. dubna sníženy na 2,5 %, v Apple Music naopak vzrostou. Pokud tedy přes svůj web Applu přihrajete nového předplatitele služby, ten vám vyplatí 100% provizi z jeho první měsíční platby. Dosud vyplácel jen 50 %.

Zdroj: 9to5mac.com



Kam dál?