Máte problém s dotykovým displejem u svých Apple Watch? Podívejte se, jak hop řešit a koho se vlastně týká.
Chyba související s dotykovým displejem, která se týkala hodinek Apple Watch Series 9 a Apple Watch Ultra 2, se týká také hodinek Apple Watch Series 7, Series 8 a Ultra 1, uvedl Apple ve zprávě sdílené s autorizovanými poskytovateli služeb Apple.
Hodinky není třeba měnit
Poskytovatelům servisu bylo řečeno, aby hodinky kvůli problému s duchovitým dotykem (Ghost Touch) nevyměňovali a místo toho zákazníky instruovali, aby problém vyřešili pomocí vynuceného restartu. Vynucený restart lze provést současným podržením bočního tlačítka a korunky Digital Crown po dobu 10 sekund. Poskytovatelé servisních služeb byli také požádáni, aby se ujistili, že na postižených hodinkách Apple Watch je nainstalována nejnovější verze systému watchOS.
Apple se problémem souvisejícím s dotykem, který postihuje některé modely hodinek Apple Watch, začal poprvé zabývat v únoru. V té době se jednalo o chybu, která byla zaznamenána u modelů Series 9 a Ultra 2. Majitelé hodinek Apple Watch zaznamenávali „falešné“ nebo „duchovité“ dotyky na displeji, které mohly způsobit, že obrazovka „nepravidelně skákala“ nebo vykazovala neočekávané chování bez interakce uživatele.
Oprava problému s nechtěnými dotyky byla přidána do systému watchOS 10.4, takže pravděpodobně tato verze softwaru řeší problém u všech postižených modelů. Pokud ne, znění sdělení společnosti Apple naznačuje, že další oprava přijde v blízké budoucnosti.