Firma AppleiPhone

Apple reklama Face ID propaguje jako ideální volbu pro lenochy

Není nad to si hodit šlofíčka a jen po očku kontrolovat, jak mezitím ostatní kmitají...


Apple reklama Face ID ukazuje jako naprosto jednoduchou volbu, na kterou vydáte minimum námahy a okamžitě se přihlásíte do telefonu. Tohle se opravdu povedlo!

40sekundový reklamní spot americké společnosti je opravdu vydařený a ukazuje, jak je funkce Face ID jednoduchá na použití a nepotřebujete se vlastně kvůli ní vůbec namáhat. Postarší muž odpočívá na lehátku a vedle na stolku je postavený jeho iPhone XR. Na něj přijde v jednu chvíli několik zpráv. Muž si zvedne lehátko, otevře oči, Face ID odemkne telefon a on tak může zkontrolovat příchozí zprávy. V klidu pak zase lehátko posune do původní polohy.

Apple reklama Face ID už propagovala

Konec reklamy obstarává text „Ještě jednodušší a bezpečnější než Touch ID.“ Společnost Apple již dříve zdůrazňovala užitečnost funkce Face ID ve svých reklamách. Například v loňském roce u iPhonu X, kdy se hlavní postavy scény ocitly na jevišti a měly si zapamatovat pod tlakem publika heslo.

Face ID je zatím k dispozici pouze na Apple telefonech iPhone X, XR, Xs a Xs Max, a nejnovějších iPadů Pro. Dokonce i poslední Macy technologii postrádají. Pravděpodobně je to kvůli nákladům na komponenty systému TrueDepth kamery.

Zdroj