Apple logo je nyní na zádech iPadů na výšku. Podle všeho ale Apple plánuje, že nakousnuté jablko bude v budoucích generacích na šířku.
Francouzský web Numerama vyzpovídal tři vedoucí pracovníky společnosti Apple ohledně nových modelů iPadů Pro, které byly uvedeny na trh začátkem tohoto měsíce. Rozhovor sice neodhalil mnoho nových podrobností, ale zmínil jednu potenciální změnu pro budoucí iPady.
Apple logo změní orientaci
Zatímco logo Apple na zadní straně iPadů je umístěno tak, že se ve svislé orientaci zobrazuje svisle, zařízení se často používají v orientaci na šířku s připojenou klávesnicí, což má za následek, že se logo Apple zobrazuje na boku. Apple dokonce u nových modelů iPad Pro a iPad Air přesunul přední kameru na delší pravý okraj, takže se při orientaci zařízení na šířku zobrazuje nahoře uprostřed.
Vzhledem k tomu, že používání na šířku je stále oblíbenější, produktová designérka společnosti Apple Molly Andersonová uvedla, že logo Apple na šířku je u budoucích iPadů možné.
Myslím, že by se to mohlo změnit. Přemýšlíme o tom. iPad je už dlouho produktem, který se používá v režimu na výšku, ale stále častěji ho používáme v režimu na šířku.
Co se týče softwaru, společnost Apple již začala zobrazovat logo Apple, které se objevuje při spuštění iPadu v poloze na šířku, počínaje systémem iPadOS 14.5, když je zařízení v orientaci na šířku. Vzhledem k tomu, že společnost Apple je zřejmě otevřena provedení této změny i na straně hardwaru, bude to něco, na co se budeme moci u budoucích iPadů těšit.