Apple aktualizoval svoji stránku s podporou, která dostala nový kabátek a nabízí uživatelům další způsoby interakce. Stránka je rozdělena do několika odlišných sekcí.
Začínáme s iPhonem…
První sekce je rozdělena podle produktů, respektive služeb, kdy máte na výběr nápovědu ohledně iPhonu, iPadu, iTunes a svého Apple ID. Pokud si rozkliknete například podporu iPhonu, jsou k dispozici témata jako „Začínáme s iPhonem”, „Doporučená témata” apod.
Další část reprezentují oblíbená témata, která by vás též mohla zajímat – „Správa vašeho Apple ID”, „Začínáme s iPhonem” a „Focení a správa fotek”. Mobilní fotografy nováčky určitě potěší poslední zmíněná rubrika, kde se dozví všemožné informace.
Třetím tématem jsou diskuzní vlákna, kde se probírají veškerá témata ohledně Applu. Bohužel vás odkaz přesměruje na americký web, takže je to jen pro uživatele s aktivní znalostí anglického jazyka.
Úplně dole se nachází kontrola záruční doby podle sériového čísla a sledování stavu opravy zařízení. Pokud byste chtěli, je zde přímý odkaz pro kontaktování Apple podpory.
Zdroj: Apple.cz