Firma AppleMac

Zákaznická podpora Applu je nejlepší mezi výrobci počítačů

To, že je Apple v zákaznické podpoře počítačů na špici, není překvapením. Tím je spíše to, kde až je Microsoft


Americká společnost získala ve srovnání s ostatními počítačovými giganty významné prvenství. Zákaznická podpora Applu je mezi nimi nejlepší.

Tuto studii provádí magazín Laptop Mag již po deset let. V té letošní zjistil, že zákaznická podpora Applu je daleko před konkurencí v podobě společností Samsung, Microsoft, HP a další. Co se tedy alespoň té telefonické a webové týče. A není se moc čemu divit. Apple se na prvních příčkách umisťoval pravidelně. Jen dodejme, že studie se týká amerického trhu.

 

Zákaznická podpora Applu – 91, zákaznická podpora Microsoftu – 64

Testování zákaznických podpor přitom probíhá utajeně, takže redaktoři magazínu vystupují zcela anonymně a to proto, aby nebyly výsledky jakkoli zkresleny. Apple tak tento rok dosáhl 91 bodů ze sta možných. S 88 body je na druhém místě společnost Razer následována společností Dell, která obdržela 78 bodů.

Zákaznická podpora Applu

Samsung je se 73 body čtvrtý, následuje Asus se 69 body, Acer se 68 body a HP se 65 body. Microsoft je tedy až osmý, protože si vysloužil pouhých 64 bodů. Ještě hůře na tom je ale Huawei a Lenovo se 63 respektive 55 body. Na 11. místě uzavírá tabulku výrobce MSI, který obdržel slabých 30 bodů.

Apple představil nástupce MacBooku Air. Jaký je a co umí?

Zákaznická podpora Applu se tedy může chlubit skutečně kvalitně proškolenými techniky, kteří poskytují přesné odpovědi na všechny možné otázky, které jim byly kladeny ohledně počítačů Mac. Průměrná doba hovoru na podporu cupertinské společnosti trvala přitom jen 6 minut a 40 sekund. Jediné, co bylo Applu vytknuto, byl ten fakt, že neposkytuje svou podporu i skrze sociální síť Facebook.

Využili jste zákaznickou podporu Applu v České republice? A jak jste s ní byli spokojeni? Vyřešila váš problém/dotaz? Napište nám to do komentářů pod článek.

Zdroj