Apple Music stále roste a uvádí reklamu s Jamesem Cordenem

Na Emmy Awards 2016 Apple ukázal novou reklamu na svoji službu Apple Music. V hlavní roli vystupuje James Corden a 40 milionů písní.

Tolik už jich knihovna Apple Music obsahuje, což v samém závěru spotu dá společnost také patřičně všem divákům na vědomí. Stejně jako to, že první tři měsíce má každý její uživatel zdarma. Vyjma Jamese v reklamě vystupují zástupci společnosti Apple – Jimmy Iovine, Eddy Cue a Bozoma Saint Johnová.

Toto trio se Cordena ptá na jeho obchodní nápady, jak dostat základní hudební funkce Apple Music, jakými je offline poslech nebo vytváření vlastních seznamů skladeb, do povědomí široké veřejnosti. Jejich host jim na to odpoví hodně svérázným způsobem.

Sérii jeho převleků za ikony hudebního průmyslu, mezi kterými nechybí ani nedávno zesnulý David Bowie, vystřídá žíznivý chlapec uprostřed pouště, jemuž Corden předá iPhone s tím, aby si poslechl nějakou vypalovačku pěkně offline. Podobných absurdit obsahuje video více, a rozhodně vás pobaví.

 

James Corden, seznamte se

Kdybyste ani po zhlédnutí nevěděli, kdo James Corden je, tak vězte, že se jedná o komika doprovázejícího Tima Cooka na poslední keynote Applu, kde byly představeny Apple Watch Series 2 a nové iPhony 7, kde si v autě notně zanotovali. Zapěl si tam s nimi i Pharrell Williams, jež vystupuje také v této reklamě na Apple Music.

Apple Music

Byla to upoutávka na pořad Carpool Karaoke, který bude exkluzivně jen v Apple Music, a právě za kterým James Corden stojí. Je tedy více než pravděpodobné, že se s tímto vtipálkem v budoucnu ještě mnohokrát potkáme.

Je samozřejmé, že se Apple snaží lákat na nové produkty novými reklamami, nezapomíná při tom ale i na své jiné služby. Apple Music má už širokou základnu uživatelů, k čemuž přispěla i její expanze na konkurenční platformu Android.

Zdroj: MacRumors.com