Apple aktualizoval své MFi značky pro výrobce kompatibilního příslušenství

Zobrazení loga licenčního programu Applu Made for iPhone/iPad/iPod (ve zkratce MFi) bylo aktualizováno a výrobci jej v několika málo měsících budou muset na svých produktech uvádět v nové podobě.

O žádnou dramatickou změnu se nejedná. Předně jde o odstranění podoby zařízení, pro které je příslušenství určeno a nahrazení jej za logo společnosti. Je tomu převážně proto, že klasické iPody už Apple nevyrábí, že iPhone X nemá tlačítko Domů a že jej možná brzy ztratí i iPad.

Apple se tímto krokem tedy vyvaruje matoucímu vzhledu vyobrazeného zařízení oproti tomu skutečnému. Nahrazení jej logem je tak univerzální a nadčasové, ať už bude produkt vypadat jakkoli. Součástí nové podoby loga nejsou hodinky Apple Watch. Ty totiž mají samostatný program Made for Apple Watch.

MFi

Změnilo se i řazení produktů, které bylo dříve chronologické dle toho, jak byly produkty představeny světu. Nyní je na prvním místě iPhone, na který tím Apple klade největší důraz a iPod se krčí až vzadu. Jeho existence, ať už v jakékoli podobě, je totiž značně nejistá.

Do třetice se udála ještě jedna méně viditelná změna, a tou je jiný font textu obsažený v logu. Výrobci budou muset nové označení na svých produktech začít uvádět nejpozději do devadesáti dnů. Již brzy je tedy na vámi kupovaném příslušenství budete moci shlédnout sami.

 

Co je MFi

Jedná se o značku, kterou společnost Apple umožňuje výrobcům programu zobrazit na obalech svého příslušenství k iPhonům, iPadům a iPodům. Ta má spotřebitele informovat o tom, že tento produkt je oficiálním příslušenstvím pro vyobrazené iOS zařízení.

MFi

Kromě získání přístupu k vlastnímu hardwaru Applu, jako je např. Lightning konektor, podporuje společnost použití výše uvedeného loga MFi jako jednoho z hlavních výhod pro tvůrce příslušenství, kteří zvažují spojení s tímto licenčním programem. Výhody jsou zřejmé – spotřebitel tak ví, že kupuje kvalitní certifikované příslušenství, které je plně kompatibilní s jeho zařízením.

Zdroj: 9to5mac.com



Kam dál?